Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Криковцева Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Криковцева Н.  
Вплив споживчих переваг на організацію збутової функції торговельного підприємства / Н. Криковцева // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 263-267. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглядаються проблеми вивчення споживчих переваг товарів повсякденного попиту і ретельного вибору, а також їх вплив на організацію збутової функції підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Азарян О. М. 
Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко, Н. О. Криковцева, Е. М. Локтєв, М. М. Оносов, О. М. Сальников, Л. Г. Саркісян; ред.: О. М. Азарян; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - 2-е вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001. - 319 c. - Бібліогр.: 94 назв. - укp.

Висвітлено суть маркетингу та його сучасну концепцію. Досліджено систему та наведено характеристику маркетингу. Проаналізовано маркетингову товарну та цінову політику, а також маркетингову політику комунікацій, розподілу та збуту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА610109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шубін О. О. 
Моніторинг ринку автомобілів: фірма, споживач, ресурси / О. О. Шубін, О. М. Азарян, Н. О. Криковцева, М. В. Жаболенко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2003. - 238 c. - Бібліогр.: с. 142-148. - укp.

Розглянуто наукові методи вивчення і прогнозування попиту. Визначено сутність, місце та роль попиту, виявлено його специфіку щодо легкових автомобілів. Розроблено алгоритм формування попиту на легкові автомобілі. Проведено дослідження стану та інфраструктури ринку, визначено перспективи подальшого розвитку. Розглянуто стан та закономірності розвитку попиту на автомобілі в Україні та, зокрема, в Донецькому регіоні. Проаналізовано споживчі переваги у системі попит - пропозиція, наведено комплексну методику розробки прогнозу на окремі марки автомобілів.

Рассмотрены научные методы изучения и прогнозирования спроса. Раскрыты сущность, место и роль спроса, определена его специфика относительно легковых автомобилей. Разработан алгоритм формирования спроса на легковые автомобили. Проведено исследование состояния и инфраструктуры рынка, определены перспективы дальнейшего развития. Рассмотрено состояние и закономерности развития спроса на автомобили в Украине и Донецком регионе. Проанализированы потребительские преймущества в системе спрос - предложение, приведена комплексная методика разработки прогноза на отдельные марки автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Криковцева Н. А. 
Маркетинговые решения экологически ориентированного предприятия : монография / Н. А. Криковцева, А. В. Меркулова; Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Донбасс, 2009. - 183 c. - Библиогр.: с. 165-181 - рус.

Рассмотрены вопросы использования инструментария экологического маркетинга в практике деятельности предприятий, осуществляющих хозяйственную деятельность на украинском рынке. Раскрыты теоретические основы маркетинговой деятельности предприятия на рынке экологически чистых товаров. Проанализированы особенности формирования маркетинговой стратегии повышения конкурентоспособности экоориентированного предприятия, формирования экологически осознанных потребностей в принятии решений о покупке. Охарактеризовано состояние современного экологического рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хранение свежих томатов, обработанных пленкообразующей композицией, и исследование предпочтений потребителей : монография / В. В. Дятлов, И. И. Медведкова, Н. А. Попова, Н. А. Криковцева; Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М. Туган-Барановского. - Донецк : ДонНУЭТ, 2012. - 268 c. - Библиогр.: с. 250-268 - рус.

Изложены научные и практические предпосылки хранения свежих томатов с использованием пленкообразующих веществ. Изложены факторы сохраняемости и обменные процессы в обработанных томатах. Приведено обоснование процессов обработки тепличных томатов пленкообразующей композицией. Исследованы качество и сохраняемость таких продуктов при холодильном хранении и в неохлаждаемом помещении. Показано влияние нанесения пленки на плотность кожицы томатов разной степени зрелости при хранении, а также влияние обменных процессов на пищевую ценность обработанных тепличных томатов. Изучены потребительские предпочтения для формирования программы лояльности потребителей овощной продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л91-309

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маркетингова товарна політика : підручник / Н. О. Криковцева, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький, Н. В. Кортєльова; ред.: Н. О. Криковцева. - К. : Знання, 2012. - 183 c. - Бібліогр.: с. 180-183. - укp.

Висвітлено загальні основи маркетингової товарної політики, теоретичні та практичні аспекти формування та реалізації її складових. Розкрито особливості маркетингової концепції товару, його життєвого циклу, економічну сутність конкурентоспроможності товару з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Увагу приділено питанням сприйняття продукту та торгової марки. Розглянуто загальні концепції планування маркетингу, акцентовано на особливостях планування нової продукції, сутності та елементах маркетингової стратегії підприємства. Викладено питання розробки концепції нового продукту в маркетинговій діяльності підприємства. Подано детальну інформацію щодо екологічних рішень в маркетинговій товарній політиці, розкрито поняття екологічно чистого товару. Подано характеристику основних складових інструментів екологічного маркетингу та їх використання в трансформаційному середовищі, окреслено перспективи екомаркування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Криковцева Н. О. 
Інтернет-маркетинг: стратегія і тактика : монографія / Н. О. Криковцева, А. С. Цеомашко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 236 c. - Бібліогр.: с. 229-236 - укp.

Розглянуто теоретичні основи позиціювання підприємств в інтерактивному середовищі. Розкрито сутність та особливості позиціювання торгівельних підприємств. Проведено аналіз досліджень в області позиціювання. Увагу приділено дослідженню суб'єктів ринку Інтернет-торгівлі регіональних мереж ІТ-техніки. Запропоновано шляхи вдосконалення діяльності Інтерент-магазину на базі стратегічного планування. Викладено особливості стратегії розвитку Інтернет-торгівлі на підприємствах в межах сегмента ІТ-техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 ф + У9(4УКР)421.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766141 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського